Information KÄRA GÄST
Vi ser fram emot att välkomna er till vår restaurang.
För stora bokningar ser vi gärna att ni på förhand väljer en gemensam meny till hela sällskapet och denna får ni tillsänt på mail. Detta gör det enklare för oss att planera inför ert besök och på så vis kunna erbjuda en bättre gästupplevelse. Självklart anpassar vi menyn till gäster med eventuella allergier eller matpreferenser.
Vi önskar att få in all information från er via mejl så snart som möjligt och i god tid före ert besök, antingen genom att svara direkt på mejlet som bekräftade bokningen eller genom att skicka ett nytt mejl till; avenyn@oliviarestauranger.se eller medborgarhuset@oliviarestauranger.se. Vänligen inkludera menyval, specialkost samt val av rätt för respektive gäst, om ni skulle välja en meny där sådana val ingår.
Vi sätter också mer än gärna ihop ett passande dryckespaket som passar just ert sällskap och matval. Vi har ett brett utbud av magnumflaskor tillgängliga, vilket passar utmärkt för större sällskap eller speciella tillfällen.
Betalning
Vi vill göra er uppmärksamma på att ni får en gemensam nota för middagen; vi har inte möjlighet att ordna med delbetalning för större grupper.
Betalning via faktura är möjligt för företagsbokningar där sällskapet består av fler än 10 personer. För att göra detta behöver vi er fakturaförfrågan minst tre dagar innan besöket - formuläret för detta hittar du här. I dagsläget kan vi tyvärr bara fakturera svenska företag.
Om antalet gäster ändras vill vi att ni meddelar oss senast 48 timmar innan besöket. Det är detta antal som kommer att faktureras för, därför är det viktigt att ni säger till i god tid.
Tack för att du tog dig tid att läsa informationen. Varmt välkommen till oss på Olivia!